piątek, 16 sierpnia 2013

63# To wszystko dla ciebie

Imagin wydaje się długi ale czyta się go szybko ; D 
Nie jestem z niego zadowolona ;C
Liczę na waszą szczerą ocenę ; )
Czytajcie i komentujcie ♥

____________________________________

Wybierasz się na poranne ćwiczenia do parku z siostrą. Ubrałaś w to i wyszłyście. Byłą 8 rano. Założyłaś słuchawki i zaczęłyście biegać, Za każdym okrążeniem mijałyście siedzących na ławce dwóch przystojnych chłopaków. Byli to dwaj bruneci, jeden  z niebieskimi oczami, drugi z brązowymi.  Siostra ściągnęła ci słuchawki z uszu.
T: Co jest?
S: Widzisz ich?
T: Nie, ślepa jestem. Jasne, że widzę.
S: Ciasteczka
T: I to jakie. – zaczęłyście się śmiać. Po pięciu sporych kółkach zatrzymałyście się 3 ławki od nich. Zaczęłyście się rozciągać aby na następny dzień nie mieć zakwasów.
S: Idziemy wieczorem gdzieś?
T: Gdzie?
S: Nie wiem na …
T: Sistra nie panikuj
S: Co?
T: Idą w naszą stronę
S: Co ty gadasz
T: Kretynko nie odwracaj się. – postukałaś palcem po czole.

Ch: Cześć dziewczyny.
S: No cześć.
Ch: Jestem Louis a to Liam. – podaliście sobie ręce.
T: [T.I] a to moja siostra [T.I.S].
Liam: Jesteście podobne.
S: My? Wydaje ci się.  - Twoja siostra zawsze stres maskowała śmiechem i żartami, czasami wykorzystywałaś jej patent.
Lou: Wybierzecie się z nami na śniadanie?
T: Czemu nie. Tylko musimy iść się odświeżyć.
Liam: Jasne. To gdzie się spotkamy?
S: Możecie iść z nami do domu. Zaczekacie u nas.
Lou: Dobry pomysł. – ruszyliście do waszego domu. Mieszkałyście same więc mogłyście zapraszać do mieszkania kogo tylko chciałyście. Weszliście do domu. Zaprosiłyście chłopców do salonu.
S: Napijecie się czegoś?
Liam i Lou: Wody.
S: Ok. – podała im szklani z wodą.
T: To my idziemy się ogarnąć.

S: W co mam się ubrać?
T: Nie histeryzuj. Możesz wziąć coś z mojej szafy. – uśmiechnęłaś się.
S: Jesteś cudowna. – pocałowała cię w policzek. Poszłaś wziąć szyki prysznic. Ty ubrałaś się w to a twoja siostra w to. Zeszłyście do chłopców.
Lou: Ładnie wyglądacie.
T i S: Dzięki.
T: Idziemy? – wszyscy przytaknęli. Udaliście się do małej knajpki na rogu. Zamówiliście jedzenie.
Lou: Ile macie lat? – Louis skierował to pytanie do ciebie.
T: Ja 19 a [T.I.S] 17. A wy? – upiłaś trochę soku.
Liam: Ja 19
Louis: Ja 21. – potem zaczęliście rozmawiać o różnych rzeczach.
Liam: Tak wam się przysłuchuję i zauważyłem, że macie bardzo ciekawy akcent.
Lou: Też to zauważyłem – kiwnął palcem. Skąd jesteście?
T: Z Polski.
Lou i Liam: Wooow…
T: Przeprowadziłyśmy się tu rok temu jak tylko skończyłam 18 lat. – chłopacy się lekko zdziwili. Nigdy wcześniej nie mieli okazji poznać kogoś z Polski. Zwrócili także uwagę na to, że w niektórych momentach używacie polskiego. Ty i siostra w swoim towarzystwie zawsze rozmawiacie po polsku.

Spędziliście razem resztę dnia, Między tobą a Louisem coś zaiskrzyło a wasza znajomość zaczęła się rowijać.

*2 miesiące później
Liam i [T.I.S] zostali parą już po 5 spotkaniu. Według ciebie idealnie do siebie pasują. Usłyszałaś dzwonek telefonu.
T: Słucham
Lou: Cześć [T.I]. Spotkamy się dzisiaj o 17?
T: Jasne
L: Przyjadę po ciebie. – za każdym razem gdy widziałaś się z Louisem miałaś motylki w brzychu.
Wybiła 17. Byłaś ubrana w to.  Wyszłaś przed dom i czekałaś na chłopaka. Podjechał pod ciebie autem.
T: Cześć. – pocałowałaś chłopaka w policzek. Gdzie jedziemy?
L: Niespodzianka.
T: Niespodzianka? Ok. – po 15 minutach dojechaliście do parku w którym się poznaliście.
L: Chodźmy. – po krótkim spacerze usiedliście na ławce gdzie po raz pierwszy rozmawialiście.
L: Wiesz [T.I]. Dobrze mi się z tobą rozmawia. Jesteś szczera, zabawna, piękna. – chwycił cię za rękę. Chciałbym żebyś była moją dziewczyną.
T: Nie wierzę, to się dzieje naprawdę. – powiedziałaś to po polsku.
L: A więc?
T: Zgadzam się Lou, zgadzam.
L: W takim razie.. – pocałował cię w usta. Wasz pocałunek był bardzo długi i romantyczny.

L: A teraz odwróć się. – odwróciłaś się i zobaczyłaś rozłożony koc, a dookoła niego zapalone świece. Zaniemówiłaś.
L: To wszystko dla ciebie kochanie – pocałował cię w policzek.

grzywczak.



_______________________________________

Oglądałyście dokument Crazy about One Direction?
Moim zdaniem to kompletna porażka ... 
To co one wygadywały w tym dokumencie to czysta MASAKRAA : X ;o

Co o tym sądzicie?



1 komentarz: