poniedziałek, 12 sierpnia 2013

61# 1D z gifami (3)

Imaginy z gifami, dawno nie robiłam ;p
Myślę, że będą się podobały : D
KOMENTUJCIE! <3

____________________________

1.Budzisz się rano i widzisz Louisa:














T: Stało się coś?
L: Słodko śpisz wiesz? 










T: Dobra Lou co jest?
L: Nic
T: Mów
L: Zabrakło marchewek 












T: i co?
L: I świruję bez nich
T: Dobra pójdę do tego sklepu
L:









2. [imię córki]: Tato?
H: Tak kochanie
[I.C]: Kup mi czekoladę
H: Nie










[I.C]: Dlaczego?
H: Czekolada jest niezdrowa, zjedz banana masz

















3. T: Spódniczka czy szorty?
N: 
T: Niall proszę powiedz. Lepiej wyglądam w spódniczce czy szortach?
N: Najlepiej wyglądasz nago w naszym łóżku.

4. Fanka: Liam nieźle przypakowałeś wow
L: Nie zawstydaj mnie skarbie

5. Wchodzisz wkurzona do domu
Z: Co je... - posłałaś Zaynowi piorunujące spojrzenie i poszłaś do sypialni
Z: Ktoś tu ma okreees

6. Pokłóciłaś się z Harrym
H: Kochanie przepraszam
T: Zostaw mnie Styles!
H:
7. Kochanie obiad
N: O-biad
Niall wchodzi do kuchni
T: Szpinak i brokuły gotowe.
N: co?

8. Spacerujesz z Liamem, nagle się wywalasz
T: Ow really? 
L: 

9. T: Mam na coś ochotę
Lou: A może seksik?
T: A może nie?
L: *mina zbitego psa*
T: No dobra
L: Chodź tu
10. Wchodzisz do łazienki.
Z: Ekhmymmm...
T: *Zawał*
Z: Zobaczyła Boga czy co?
11. T: Niall poskładaj pranie.
*po chwili*
T: Z kim ja żyję -,-

12. Zayn usłyszał, że ktoś cię obraża
Z: Jadę mu wpierdolić! 
13. T: Postanowiłam zamiast kota kupić ci psa wiesz?
H: Żartujesz?!
T: Nie serio, będziesz go wyprowadzał?
H: 
T: Mówiłeś coś?
H: I love you

14.Lou: Gdzie jest Kevin?
T: Kto?
L: ptak
T: ptak?
L: gołąb, taki szary, śliczny i wgl.
T: a ten. Wypuściłam go. Kto normalny trzymie gołebia w biurze.
L: KEVIN!!!

15. Liam: Nie ruszaj się już to zdejmuję.
Lou: Pająk!

16. N: Wiesz co mi [T.I] powiedziała?
Z: co?
N: Że zakochała się w tobie
Z: haha dobre sobie
N: ...
Z: Serio?
N. taak
Z:  yeah!

17. Harry zauważa cię na koncercie
H: 










Ty usmiechasz się do niego.
H:










Harry do ciebie:
H: Po koncercie do mojej garderoby











T: ...
Harry pokazuje ci co będziecie tam robić

















































ty: O_o

18. Machasz na ulicy do Liama.
L:










L: Zayn! Pomachała do mnie!
Z: Stary spokojnie








19. Wybierasz się na pokaz mody.
N: Tylko się nie zaraź
T: Czym kochanie? - śmiech
N: Tym ..
T: *smiech*

20. Nagrywasz swoją pierwszą piosenkę w studio.
Nie zauważasz kiedy chłopcy z 1D weszli.
Rekacja chłopców na to jak śpiewasz.
Liam: Wow, dziewczyna jest świetna

















Louis: Ma talent
















Zayn: Zatkało mnie










Harry: WOW!









Niall zaniemówił z wrażenia
















grzywczak.

_____________________________
 Tak na  zakończenie.
Dzisiaj rozwaliło mnie to zdjęcie XD 
Horan niezły tyłeczek *_*





















Ten gif też mnie powala haha xd
musiało boleć ; |

6 komentarzy:

  1. hahaha !! nie dość że Liam się wyrąbał to jeszcze przewrócił Lou

    OdpowiedzUsuń
  2. Liam biednyyy

    OdpowiedzUsuń
  3. Liam ty ciamajdo xD Wow Piekne immaginy * _ *

    OdpowiedzUsuń
  4. Oh Liam głuptasie ! Jeszcze wyjebałeś Lou

    OdpowiedzUsuń
  5. W dwudziestym imagifie Lam ma pomalowane usta!

    OdpowiedzUsuń
  6. 9 najlepszy <3

    OdpowiedzUsuń