piątek, 27 lutego 2015

♥♥♥

Od dłuższego czasu co kilka dni tutaj zaglądam i czytam od początku wszystkie wypociny zarówno moje jak i M <3. Wasze komentarze, w szczególności te, które przekazują nam że chciałyście abyśmy dalej pisały przyprawiają mnie o lekki smutek, że nie potrafiłam/yśmy dalej ciągnąć tego bloga jak w poprzednich miesiącach. Mam czasami takie przebłyski żeby zacząć pisać od nowa ale jakoś nie udaje mi się to. Po prostu nie mam motywacji do tego. W szczególności jak patrzę, że blog wzbija się do 150 tysięcy wyświetleń to aż jest to dla mnie niewiarygodne. Ciężko uwierzyć mi w to, że nadal tutaj tyle osób zagląda. Ale z drugiej strony ogromnie mnie to cieszy :>
Chciałbym zapewnić was, że zacznę od nowa tutaj pisać ale nie mogę tego w stu procentach obiecać. Będę się do tego motywować i myślę, że wy też w tym mi pomożecie : * 

grzywczak.

3 komentarze:

  1. Jestem tu od niedawna, ale... jestem <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że lubisz 1D. A skoro brakuje ci weny do pisania, to mmoże wpadniesz, odprężyć się i poczytać?
    ____________________
    Harry Styles cały jest pokryty tatuażami. To definicja złego chłopca.
    On i jego grupa przyjaciół rządzą nie tylko Kampusem Uniwersyteckim, ale także dużo dalej.
    Harry nie bawi się w związki, nie chce niczego więcej niż jednorazowych numerków.
    Jednakże, gdy jego kumpel Liam wprowadza swoją młodszą siostrę do grupy, wpada ona Harry'emu w oko.
    Ale jest tak niewinną dziewczyną, całkiem nie w typie Harry'ego.
    On nigdy by nie zainteresował się taką dziewczyną.
    A może?...
    __________________
    Zapraszam:

    http://different-tlumaczenie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń