sobota, 9 marca 2013

30# To był tylko sen. - z Harrym


Obudziłam się o 8 rano i jak co dzień odbyłam poranną toaletę. Ubrałam się w to. Wyszłam do piekarni po świeże pieczywo. Po drodze spotkałam Louisa przyjaciela, mojego chłopaka, Harrego. Weszliśmy do piekarni i kupiłam świeże bułki i ciasto. Zaprosiłam Lou do mieszkania i zaproponowałam mu śniadanie. Szykując śniadanie Lou powiedział, że mi pomoże. Postawił w czajniku wodę na herbatę oraz nakrył do stołu.
L: Jeszcze coś zrobić?
T: Możesz iść obudzić tego śpiocha Harrego?
L: Nie ma sprawy. – Chłopak pobiegł na górę obudzić przyjaciela. Usłyszałam jak Louis skacze po łóżku a Hazza krzyczał: Daj mi spać! Jeszcze 5 minut! Lou wrócił na dół sam.
T: No cóż. To zjemy tylko we dwoje.
L: Na to wygląda. – Usiedliśmy przy stole.
Zaczęliśmy rozmawiać.
L: Ślicznie dzisiaj wyglądasz. – Lou uśmiechnął się ukazując rząd białych zębów.
T: Ty też wyglądasz dobrze. – odwzajemniłaś uśmiech.
Lou zaproponował oglądanie telewizji. Zgodziłam się. Wstałam i zmierzałam w stronę salonu a Louis podążał za mną. Oglądaliśmy jakieś teleturnieje. Poczułam, że Lou przesuwa rękę po moim udzie. Przygryzłam wargę i usiadłam na niego okrakiem. Zaczęłam go całować. Pozbyłam się jego koszuli. Zjeżdżałam coraz niżej. On pozbył się mojej sukienki. Zaczął całować moje piersi. Przenieśliśmy się na podłogę.
H: Co się tu dzieje do jasnej cholery!!! – Harry wpadł do pokoju i nas nakrył.
Podszedł do Louisa i zaczął okładać go pięściami. Lou był cały zakrwawiony, leżał bezwładnie na podłodze a w oczach Harrego widziałam furię. Próbowałam ich rozdzielić lecz Harry wpadł na mnie przypadkowo i upadłam uderzając głową o ziemię. Przed oczami widziałam ciemność.
Obudziłam się, była druga w nocy. Usiadłam na łóżku i popatrzałam na Harrego, który słodko spał obok mnie. Na szczęcie to był tylko sen. Pocałowałam Harrego w policzek. On przyciągnął mnie do siebie i objął ramieniem. Ułożyłam się obok niego i zasnęłam w jego ramionach. 

Grzywczak.


_____________________
Wyszedł trochę krótki, ale to chyba lepiej prawda? : D 
KOMENTUJCIE PROSZĘ WAS ! ♥ 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz