środa, 29 stycznia 2014

76# Nic nie warte gryzmoły cz. IV

Jak zauważyłyście zmienił się wygląd bloga, 
podoba wam sie? czy powrócić do poprzedniego wyglądu?
---
Czwarta część dodana ; p 
Myśle, że wam się spodoba i oczywiście proszę was o komentarze xx
___________________________________


- przepraszam Cie, nie powinnam ... - zaczęłam pospiesznie zbierać swoje rzeczy. Co ja sobie myślałam? Jestem skończoną kretynką. Jak mogłam pomyśleć, że to jest randka
- Czekaj, zostań. - Niall podbiegł do mnie i próbował mnie zatrzymać. - Zostań, to ja źle zareagowałem. - powoli zaczynałam się uspokajać.
- chodź, muszę ci coś powiedzieć - wziął mnie za rękę i zaprowadził z powrotem do kuchni. 
- zaskoczyłaś mnie tym pocałunkiem
- lepiej już pójdę - wolalam uniknąć rozczarowania i uciec
- czekaj, daj mi powiedziec do konca - usiadłam z powrotem na krześle. - zaskoczyłaś mnie tym pocałunkiem, bo myślałem, że to tylko ja latam za tobą jak głupi
- co masz na myśli
- podobasz mi się - po tych słowach wpił się w moje usta. Poniosła nas chwila. Irlandczyk zaczął ściągać ze mnie ubrania, całował mnie po całym ciele. Przenieślimy sie do jego sypialni. Zdarłam z niego koszule a moim oczom ukazał się jego wyrzeźbiony tors. Zaczęłam składać na nim któtkie pocałunki, dosłownie muskałam go swoimi ustami. Ten zaś ściągnął ze mnie bieliznę i zaczął pieścić moje persi. Nieoczekiwanie wszedł we mnie, jego ruchy były powolne ale dawały mi ogromną przyjemność. Po skończonym stosunku, poszliśmy pod prysznic i zeszliśmy dokończyć danie. Resztę wieczoru i noc spędziłam z Niallem. 

*Parę tygodni później
Rano Niall odwózł mnie do domu. Pożegnał mnie czułym pocałunkiem.
- do zobaczenia w pracy, kochanie. - Może to wyglądać na to, że jesteśmy parą ale tak nie jest. Krótko mówiąc mam romans z szefem. 

Podczas pracy Niall ciągle na mnie spoglądał. Gdy przechodził obok mnie zawsze klepał mnie w tyłek co za każdym razem mnie rozśmieszało. Podczas przerwy podeszła do mnie Rebeka.
- romans z szefem? Tylko na tyle cie stać, żeby osiągnąć wyższe stanowisko?
- co ty za bzdury pleciesz - pokazała mi filmik na którym ewidentnie widać sytuację sprzed kilku tygodni jak pocałowałam Nialla
- skąd to masz?
- Tim. Mówi ci coś to imię? 
- to .. to.. 
- tak to twój były szef, a ja jestem w jego restauracji szefem kuchni. - co za skurczybyk. Teraz to on zniszczy mnie i Nialla. Co za typek. Rozbucha taką aferę w mediach, że Niall może stracić swoją wiarygodność wśród pracowników i innych ludzi. 
- a ty jaką w tym masz rolę?
- miałam wykrać tajniki kichni Horanów i przy okazji zdobyc kilka ciekawych rzeczy o tobie i o Horanie żeby was zniszczyć. tylko ułatwiliście mi sprawę. Dwie pieczenie na jednym ogniu.
- ale z ciebie zołza
- ej mała, uważaj na słowa bo możesz słono za nie zapłacic. - przerywając rozmowę z Rebeką szybko pobiegłam do biura Nialla.
- Niall muszę ci o czymś powiedzieć
- Już wiem wszystko, jestem skończony - owrócił się na kręconym fotelu w moją stronę. 
- Ty? A co ja mam powiedzieć? Teraz to juz nigdzie nie będe mogła pracy znaleźć bo będe postrzegana jako uwodzicielka szefów.
- Nie rozśmiszaj mnie. Co ty możesz stracić .. nie masz sieci restauracji, twoje nazwisko nie jest znane na całym świcie, nie jesteś wzorem dla miliona ludzi. Ja to moge wszystko stracić, rozumiesz? Zachciało Ci się całować ... - mówił to wszystko z pogardą w głosie. Nie poznawałam go, to nie był ten sam Niall którego poznałam. Gdy usłyszałam te wszystkie rzeczy, ze łzami w oczach opóściłam jego biuro. Na odchodne powiedziałam tylko.
- Myślalam, że jestem dla ciebie kimś więcej niż tylko dziweczyną do dymania ... odchodze. 

W domu nie mogłam uwierzyć, że Niall tak mnie potraktował. Strasznie mnie to bolało.
Usłyszałam, że ktoś dobija się do drzwi ... 


grzywczak.




5 komentarzy:

  1. Napiszesz 3 część tego imagina z Harrym "nienawidzę cie"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pytanie o 3 cz. raczej kierować proszę do Marty ; p ale mam nadzieje, że napisze kolejną część ; D ;*

      Usuń
  2. Świetna część <3 dodaj szybko nexta

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahah nie mogłam się tak doczekać że czytam to na informatyce ;* Czekam na kolejną część :**

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny *-* czekam na next :*

    OdpowiedzUsuń