wtorek, 12 lutego 2013

10# 1D - z gifami (2)

1. N: Wiesz co przed chwilą usłyszałem? 
T: Co?
N: Że się tobie podbam. To prawda?
T: Hahaha xD Nie. Oni zmyślają.
N: *udawany płacz*

















T: A tak na serio .. to podobasz mi się 











N: Wiedziałem 

















____________________
2. T: Zayn, wyskoczymy razem na obiad?
Z: No nie wiem .. 











T: Dobra to idę się zapytać Louisa czy ze mną pójdzie.
Z: Dobra to ja już pójdę z tobą.

T: To się zbieraj.
Z: Już tylko włosy poprawię










____________________
3. Przechodzisz z Liamem obok schroniska.
T: Patrz na tego szczeniaczka.










Li: Lepiej popatrz na tego.










T: *podchodzisz do Liama* Weźmiemy je?









Li: *myśli* Bierzemy.








T: Dziękuję










____________________
4. T: Harry! Oddawaj moje kluczyki do samochodu.
H: A dlaczego myślisz, że ja je wziąłem ; >










T: No dawaj je bo się spóźnię do pracy.
H: Nie mam ich.










T: Masz!
H: Oddam Ci je ale.. *myśli*

T: Ale?
H: Wieczorem no wiesz ..
T: Zgadzam się. 
H:










Wieczorem:











____________________
5. Wychodzisz z łazienki owinięta ręcznikiem:
L:











T: *stajesz na przeciwko niego*
L: Masz coś pod spodem?










T: Nie.










L: Biegiem do sypialni! :D










T i L:










Grzywczak.

1 komentarz:

  1. Wszystkie super, ale 3,4 i 5 najlepsze :D
    Ps. Zapraszam do mnie:
    http://koszmarpowraca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń